c'est bien une photo de 2009...












levé de soleil sur le lac














2 commentaires:

  1. thanks for posting this.

    RépondreSupprimer
  2. You got good points there, that's why I always visit your site, it looks like you are an expert in this field. keep up the good work, My friend recommends your blog.

    My blog:
    meilleur rachat credit ou rachat de credit ficp

    RépondreSupprimer